Като Бизнес анализатор ще:

  • Работиш в тясно сътрудничество с бизнес звената за изясняване на нуждите и изискванията към нови разработки и ще гарантираш, че те са добре разбрани и интегрирани в backlog-а на екипа
  • Провеждаш интервюта и работни срещи със заинтересовани страни за събиране и анализ на бизнес изисквания
  • Подкрепяш agile екипа чрез обяснение на изискванията, отговаряне на въпроси и предоставяне на обратна връзка по текущата работа
  • Консултираш се и комуникираш с всички участници в проекта за проектиране на най-подходящите ИТ решения и гарантиране, че резултатите отговарят на очакванията
  • Разбираш бизнес визията и предлагаш нови или подобрени функционалности, както и идеи за оптимизация на процесите
  • Дефинираш обхвата на проекта и създаваш backlog елементи (epics/features/user stories), които насочват agile екипа
  • Оценявате стойността и приоритизирате backlog елементите, за да се фокусирате върху тези с най-висока стойност и съответствие със стратегията на продукта
  • Постоянно актуализираш backlog-а и обясняваш бизнес нуждите за всеки елемент
  • Приемаш story-та според дефинираните acceptance criteria и Definition of Done
  • Подпомагаш потребителските тестове и координираш внедряването на функционалностите в продукционна среда

Отговаряш на нашите очаквания за:

  • Минимум 3 години опит като бизнес анализатор, продуктов собственик или проектен мениджър
  • Познания и разбиране на agile методологията: SAFe framework – принципи, роли, ритуали, story mapping, delivery цикъл
  • Познания по техники за бизнес анализ: user stories, управление на заинтересовани страни и изисквания
  • Познания по управление на проекти: управление на заинтересовани страни, roadmap, рискове, етапи, резултати
  • Познания по моделиране на бизнес процеси
  • Английски език – минимум ниво B2 (писмено и говоримо)
  • Предишен опит във финансова институция (банка или финтех) се счита за предимство
  • Ориентираност към решаване на проблеми
  • Любознателност, бързо учене, адаптивност към промени
  • Добри организационни и самоуправляващи умения
  • Проактивен подход и позитивно отношение към хората и задачите
  • Умения за работа в екип и намиране на win-win решения.

Ела в нашия екип и ще получиш:

  • Работа в динамична международна среда;
  • Професионално развитие в мотивиран екип;
  • Възможности за обучение и утвърдени правила и процедури на работа;
  • Гъвкаво работно време и опция за работа от вкъщи;
  • Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, сума за транспорт, допълнителни средства за лятна ваканция и отоплителен сезон, преференциални условия за продукти и услуги в банката
  • Преференциални такси за обучение в училище „Дени Дидро“ – частно училище на банката
Телефон:
Кратък номер:
За връзка от чужбина
Виж повече