Важно за вашата карта
Всяка новоиздадена карта пристига неактивна. За да започнете да я използвате, е необходимо да я активирайте. Картата може да се използва веднага след активирането й, като препоръчваме да промените ПИН кода за допълнителна сигурност.
За да активирате карта следвайте следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“
- Изберете картата, която искате да активирате и следвайте инструкциите на екрана
ПИН кодът, който ПроКредит Банк издава към всички дебитни и кредитни карти е електронен. Заедно с електронния ПИН се издава и 3D статична парола, която е необходима при плащане в интернет. Достъпни са в ProB@nking 180 дни след активиране на картата.
Моля, имайте предвид, че системата показва оригинално издаденият електронен ПИН код и 3D статична парола. В случай, че същите бъдат променени, то новите няма да бъдат визуализирани.
За да видите електронния ПИН и 3D статична парола, е необходимо да следвате следните стъпките:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“
- Изберете картата, за която искате да видите електронния ПИН и 3D статичната парола
- Натиснете бутон „Покажи е-ПИН/ 3D статична парола“ и следвайте инструкциите на екрана
Ако сте забравили ПИН кода си е необходимо да го преиздадете. Ще бъде видим на следващия работен ден след 14:00 часа. За да преиздадете електронен ПИН, е необходимо да следвате следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“
- Изберете картата, за която искате да преиздадете ПИН кода
- Натиснете бутон „Преиздаване на ПИН“ и следвайте инструкциите на екрана
Apple Pay и Google Pay са електронни портфейли, налични на мобилни устройства с iOS и Android операционна система. Регистрирайки картата там, тя се дигитализирана, което позволява да се извършват безконтактни плащания с мобилно устройство. За добавяне на картата в Apple/Google Pay е необходимо да следвате следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню "Карти"
- Натиснете Добавяне към Apple/Google Pay и следвайте инструкциите
Можете да добавите картата и директно през дигиталния портфейл от мобилното устройство, където е необходимо да следвате инструкциите от екран.
3D парола (3D Secure код) се изисква при интернет плащания, ако търговецът поддържа тази защита. Интернет плащанията могат да се потвърждават чрез:
- Статична и динамична 3D парола – статичната парола се получава в електронен вариант (виж по-горе „Управление на електронен ПИН код и 3D статична парола“), а динамичната парола се изпраща чрез SMS съобщение.
- Мобилното приложение B-Trust Mobile – в случай че картата е регистрирана в B-trust, то интернет плащанията приоритетно ще бъдат насочвани за потвърждение чрез приложението.
За повече удобство и сигурност ПроКредит Банк препоръчва преминаване към B-Trust Mobile.
За регистриране на картата в приложението е необходимо да предприемете следните стъпки:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“ и изберете карта
- Изберете опция „3D Secure“
- Въведете номера на картата си и от падащото меню изберете „B-trust/B-token” и следвайте указанията на екрана
Може да блокирате и деблокирате вашата когато и колкото пъти е необходимо. За да блокирате картата е необходимо да следвате следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“
- Изберете бутон „Блокиране/Активиране на картата“
Банката издава карти с предефинирани дневни (24 часови) и седмични лимити за теглене и плащане. Актуалните им параметри са посочени в съответните Общите условия, които могат да бъдат намери на сайта на банката. При необходимост лимитите могат да се намаляват и увеличават до предефинирате им стойности. За да го направите, е необходимо да следвате следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“
- Натиснете бутон „Лимити“ и следвайте инструкциите на екрана
Преиздаване на карта се извършва автоматично при изтичане на валидността й или по-рано по желание на клиента. Ако искате да преиздадете картата си е необходимо да следвате следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню "Карти“
- Изберете картата, която искате да преиздадете, натиснете бутон „Преиздаване на карта“ и следвайте инструкциите от екрана.
Може да подадете оспорване, ако смятате, че е извършена неправомерна трансакция (неразрешено плащане, дублиране, проблем с услуга или стока). За да подадете оспорване, е необходимо да следвате следните стъпки:
ProB@nking:
- Влезте в интернет банкирането ProB@nking
- Отидете в меню „Карти“
- Натиснете бутон „Оспорване на транзакция“ и следвайте инструкциите на екрана