Събираме усмивки, а не такси

Ако усещаш, че месечната такса за банковата ти сметка започва да прилича на абонамента ти за някоя стрийминг платформа – не си сам. Разликата е, че без нея се живее. Без банкова сметка също, но по-трудно.
През последните четири години основните банкови услуги в България са поскъпнали с между 40% и 100%, показват данни на БНБ. Таксите се трупат почти незабелязано – превод на пари, теглене в брой, плащане на битови сметки, месечна поддръжка... На финала на годината може да се окаже, че само, за да боравиш с личните си средства, си отделил трицифрена сума.
На този фон има и изключения. ПроКредит Банк премахна основните такси за физически лица, без скрит текст или „само при определени условия за първите три месеца“.
Какво означава това на практика?
Да започнем с това, че разплащателната сметка е без месечна такса от вече няколко години. Тоест, не плащаш, за да си платиш. Звучи абсурдно, но за мнозина това е реалността – такса за поддръжка, такса за превод, такса за... да погледнеш баланса си, почти.
В ПроКредит Банк безплатни са преводите в лева и чуждестранна валута, както и незабавните преводи (Blink) за физически лица. За хората, които все по-често разчитат на онлайн банкиране, това е истинско удобство и спестяване на средства.
Мобилното ни банкиране – ProCredit Mobile – позволява и плащания за битови услуги – също без такси. Плащането с дебитна или кредитна карта осигурява и отстъпки до 30% в подбрани магазини. Сред тях има бижутерии, оптики, спа центрове, хотели, магазини за обзавеждане за дома и списъкът непрекъснато се увеличава.
Сметка в ПроКредит Банк може да си откриеш изцяло онлайн – без физическо посещение и без подписване на хартиени документи. Имаш възможност включително да кандидатстваш за кредит от дистанция.
В случая говорим обаче за една друга банка.
ПроКредит Банк е на пазара в България от 2001 г. Позиционирани сме е като иновативна банка, пионер в модерните и прагматични банкови решения, които носят смисъл за клиентите.
Следваме устойчив бизнес модел, насочен към дългосрочни отношения с клиентите, отговорно финансиране и дигитална трансформация на банковите услуги.
Ние сме първата финансова институция у нас, която дигитализира изцяло основните си банкови операции. Сега ПроКредит Банк продължава да се отличава като дигитална банка с фокус върху ефективността, удобството, прозрачността и адаптирането спрямо нуждите на клиентите.
А що се отнася до спестените пари от такси – спокойно може да си платиш стрийминг платформата. И пуканките.