- Висше образование
- Отлично владеене на английски език (писмено и говоримо)
- Опит с продукти за ритейл банкиране
- Аналитично мислене и стратегическо използване на данни – отлични умения в Excel, SQL, Power BI и/или Tableau
- Умение за превръщане на данни в ценни бизнес прозрения
- Добро разбиране на тенденциите и технологиите в дигиталното банкиране
- Умение за предвиждане и идентифициране на пазарни възможности
- Експертиза в управлението на клиентски портфейл и сегментация
- Задължителен управленски опит
Ръководител звено “Продукти, Анализи и Взаимодействие с Клиенти”
Очакваме твоя принос за:
-
Разработването и управлението на жизнения цикъл на продукти за ритейл банкиране
-
Провеждането на пазарни проучвания и анализ на конкуренцията
-
Тясното сътрудничество с екипите по управление на продукти, маркетинг, бек офис, ИТ и правен отдел за стартиране и поддръжка на продукти
-
Създаването и поддържането на табла за управление (dashboards) за проследяване на поведението на клиентите, използването на продукти и ефективността на кампании
-
Предоставянето на анализи и подкрепа за стратегически решения в ритейл банкирането
-
Разработването и прилагането на стратегии за подобряване на процесите по привличане, използване, лоялност и удовлетвореност на клиентите
-
Управлението на CRM системи и инструменти за целева комуникация
-
Осигуряването на безпроблемно клиентско изживяване между мобилни, интернет и физически

Отговаряш на нашите очаквания за:

Ела в нашия екип и ще получиш:
- Работа в динамична международна среда
- Професионално развитие в мотивиран екип
- Възможности за обучения
- Опция за работа от вкъщи 2 дни седмично
- Гъвкаво работно време (от 7:30–9:00 ч. до 16:30–18:00 ч.)
- Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, сума за транспортни разходи, премии за летния и зимния сезон, преференциални условия за продукти и услуги в банката и преференциални такси за обучение в частно училище "Дени Дидро̀"
