Контактен център
За да се свържете с Експертите от Контактния център и да получите информация относно интересуващите Ви въпроси, очакваме Вашите обаждания:
- от понеделник до петък от 8.30 до 18.30 ч.
Услугата се предлага на български и английски език.
При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки Вашето Интернет банкиране или автоматичните услуги на Контактния център.
Предимства
Контактният център на ПроКредит Банк предлага на всички обадили се клиенти:
- информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
- съдействие за работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
- блокиране на открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк.
Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:
Телефонен номер | Оператор | Цена |
0 700 170 70 | Vivacom | На цената на 1 градски разговор |
A1 | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom | |
Telenor | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom | |
Vivacom | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom | |
1 700 170 70 | A1 | Тарифа А1 – А1 |
*7000 | A1,Vivacom и Telenor | По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор |
*7000 е валиден само за обаждания в България.
Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100, а за абонати на А1 с включен роуминг - +359 88 1 700 1 70 70.