Контактен център

Контактен център

За да се свържете с Експертите от Контактния център и да получите информация относно интересуващите Ви въпроси, очакваме Вашите обаждания:

  • от понеделник до петък от 8.30 до 18.30 ч.

Услугата се предлага на български и английски език.

При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки Вашето Интернет банкиране или автоматичните услуги на Контактния център.

Предимства

Контактният център на ПроКредит Банк предлага на всички обадили се клиенти:

  • информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
  • съдействие за работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
  • блокиране на открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк.

 

Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:

Телефонен номер Оператор Цена
0 700 170 70 Vivacom На цената на 1 градски разговор
A1 По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
Telenor По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
Vivacom По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
1 700 170 70 A1 Тарифа А1 – А1
*7000 A1,Vivacom и Telenor По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор

*7000 е валиден само за обаждания в България.

Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100, а за абонати на А1 с включен роуминг - +359 88 1 700 1 70 70.