Централно управление ПроКредит Банк (България) ЕАД

гр. София, 1303, бул. Тодор Александров 26

Телефон:

0700 170 70


Кратък номер:

*7000

В тази връзка, в случай че имате въпрос или бихте искали да направите коментар, моля не се колебайте да се свържете с нас като използвате поща, имейл, телефон или лично посетите удобен за Вас офис на банката.

Посочените контакти можете да използвате и за подаване на сигнал/жалба. Всеки сигнал/жалба се разглежда обективно от страна на банката в срок от 15 работни дни. Отговорът се изпраща в рамките на посочения срок чрез електронна поща или по изрично указания от Вас начин.

Тези указания имат за цел да Ви информират за процеса на подаване на жалби, свързани с потенциални технологични и/или човешки грешки при използване на услугите, предоставяни от Банката.

Какво e жалба?

Изразено от Вас неудовлетворение при използване на услуги, предоставяни от Банката.
Жалбата ще бъде приета и обработена в случаите, в които е инициирана от клиент/упълномощено лице/бенефициент и се основава на факти. Препоръчително е жалбата да бъде описана ясно и конкретно. Необосновани жалби няма да бъдат разглеждани.

Как може да подадете жалба?

Жалбата може да бъде подадена на български или английски език чрез:

 - електронна поща: contact@procreditbank.bg

 - изпратена по пощата на хартиен носител на адрес:
Централно Управление на ПроКредит Банк (България) ЕАД
Бул. Тодор Александров № 26
гр. София 1303

 - като се свържете с нашия телефонен център:
*7000
0700 1 70 70
+359 700 1 70 70 (при набиране от чужбина)

- чрез попълване на формуляр във всеки офис на Банката.

В какъв срок се получава отговор?

В случай на събитие, за което искате да подадете жалба, е добре тя да бъде изпратенасвоевременно. Банката ще Ви отговори в рамките на 15 (петнадесет) работни дни, считано от деня, следващ входирането на жалбата. При получаване на жалба в почивен за Банката ден, жалбата се счита за получена през първия работен ден, следващ почивния.
В случай че този срок е недостатъчен, за да Ви предоставим отговор, ще бъдете уведомени официално, чрез писмо или по телефона, като ще Ви посочим причината за забавянето и кога може да очаквате отговора.

Как ще бъде получен отговорът?

Ще получите отговор от Банката чрез комуникационния канал, от който е получена жалбата.
В случай че предпочитате друг канал, следва да го упоменете при подаването на жалбата.


Допълнителна информация:
В случай че предоставеният от Банката отговор не Ви удовлетворява, имате възможност възникналият спор да бъде отнесен за разглеждане до Помирителна комисия за платежни спорове, Българска Народна Банка или Омбудсман на Република България.

Помирителна комисия за платежни спорове
Адрес: гр. София 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3, 4 и 5
телефон: +359 2 9330565
факс: +359 2 9884218
електронна поща: info@kzp.bg

Българска Народна Банка
Адрес: гр. София 1000, пл. Княз Александър I № 1
телефон: +359 2 914 59
електронна поща: press_office@bnbank.org

Омбудсман на Р.България
Адрес: гр. София 1202, ул. Георг Вашингтон № 22
телефон: +359 2 81 06 955
електронна поща: priemna@ombudsman.bg 

В случай че запитването/ коментарът/ сигналът/ жалбата Ви не съдържат идентифициращи данни, то те не биха могли да бъдат обработени коректно, което възпрепятства възможността за предоставяне на отговор.

Банката обработва личните данни при спазване изискванията на ЗЗЛД като не разкрива същите на трети лица, освен в случаите на реализиране на свои законни права и/или при изпълнение на свои задължения по закон. Правото на достъп до лични данни, в това число корекцията им, се реализира посредством подаване на молба в офис на банката.

Форма за контакт

Контактен център

Експертите от Контактния център са на линия, за да Ви съдействат от понеделник до петък между 07.30 и 20.30 ч., а събота и неделя от 09.00 до 17.00 ч. Услугата е достъпна на български и английски език.

При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки Вашето Интернет банкиране или автоматичните услуги на Контактния център.

Контактният център на ПроКредит Банк:

Предоставя информация за всички услуги на ПроКредит Банк

Съдейства за работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк

Блокира открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк

Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:

Телефонен номер Оператор Цена
0 700 170 70 A1 По съответния тарифен план на абоната
Vivacom По съответния тарифен план на абоната
Yettel По съответния тарифен план на абоната
*7000 A1, Vivacom and Yettel По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор.
Телефонен номер Оператор Цена
Телефонен номер 0 700 170 70 Оператор A1 Цена По съответния тарифен план на абоната
Телефонен номер 0 700 170 70 Оператор Vivacom Цена По съответния тарифен план на абоната
Телефонен номер 0 700 170 70 Оператор Yettel Цена По съответния тарифен план на абоната
Телефонен номер *7000 Оператор A1, Vivacom and Yettel Цена По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор.

*7000 е валиден само за обаждания в България.

Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100.

Телефон:
Кратък номер:
За връзка от чужбина
Виж повече