Между Катедралата и Делфинариума: новият ни офис във Варна
Като съвременен човек със семейство, динамична работа, дебитни карти, кредитни карти, ипотечен кредит, вероятно неведнъж ти се е случвало да ходиш по банкови клонове. Включително с детето ти.
Въпреки, че си наясно с всички технологични предимства, като онлайн банкиране, плащане с телефон, със смарт часовник, понякога се налага да се допиташ до банков консултант за съвет. Да, дигитализирането на банковите услуги те улеснява, дава ти повече лично време, но комуникацията лице в лице все още за теб е предпочитана форма на разговор, особено в моментите, в които имаш нужда от съвет.

Добрият диалог не случайно е краткият път към добрите решения. Към персонализираните решения. Така мислим в ПроКредит Банк. Ние бяхме една от първите банки, които въведоха онлайн откриването на сметки и кандидатстването за кредит от дивана в хола или от някой плаж на другия край на света. Но разбирайки и познавайки нашите клиенти, наред с всички иновативни решения, които предлагаме дигитално, ние отваряме и нови офиси. С тях заставаме зад виждането си, че добрата банка стои до своите клиенти и ги гледа в очите.
Откриването на нови физически офиси е не просто нова удобна точка за контакт, а доказателство, че сме „една друга банка“. Банка, която цени разговора лице в лице, не бяга от трудни въпроси и дава реална възможност за персоналното общуване и грижа, без да забравя за новите технологии.
Най-новият офис за индивидуални клиенти на ПроКредит Банк се намира във Варна, на бул. „Осми Приморски полк“ № 84. По-рано тази година открихме такива и в други големи градове в страната - София, Пловдив и Бургас.

Това е вторият ни офис в морската ни столица, като този е насочен специално към консултации и обслужване на индивидуални клиенти.
Онези, които ще оценят подхода на ПроКредит Банк, са именно активните, градски хора. Младите семейства, които осъзнато инвестират в образованието на децата си. Онези, които са стигнали до момента, в който усещат потребността да се преместят в по-просторно жилище. Индивидуалните клиенти, които ценят удобството, човешкото отношение и професионализма на банковите служители.
Локацията на новия ни офис неслучайно се намира на един от главните варненски булеварди, на удобно и комуникативно, леснодостъпно място.
Там клиентите могат да получат цялостно експертно обслужване и консултация по всички важни за тях теми и въпроси. Там ще срещнат разбиране и компетентен съвет, както и банка, която иска да ги подкрепи и да бъде техен партньор.

В офиса има и 24/7 зона за самообслужване, която позволява на хората да напаснат посещението в банката към собствения си график и ангажименти, а не обратното.
Откриването беше тържествено и екипът вече обслужи първите си клиенти в новия офис.
Хубавото тепърва предстои. И се намира на бул. „Осми Приморски полк“ № 84 в града на катедралата „Успение Богородично“, над която чайките танцуват неспирния си танц, града на делфинариума и на морската градина, из която всеки има поне по един спомен за (съ)преживяване.