Връзка с Контактен център
Експертите от Контактния център са на линия, за да Ви съдействат от понеделник до петък между 8.30 и 18.30 ч. Услугата е достъпна на български и английски език.
При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки Вашето Интернет банкиране или автоматичните услуги на Контактния център.
Контактният център на ПроКредит Банк:
- предоставя информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
- съдейства за работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
- блокира открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк.
Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:
Телефонен номер | Оператор | Цена |
0 700 170 70 | Vivacom | На цената на един градски разговор |
A1 | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom | |
Yettel | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom | |
Vivacom | По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom | |
1 700 170 70 | A1 | Тарифа A1 – A1 |
*7000 | A1, Vivacom and Yettel | По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор. |
*7000 е валиден само за обаждания в България.
Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100, а за абонати на А1 с включен роуминг - +359 88 1 700 1 70 70.
Можете да осъществите видео разговор с нашите експерти от Контактният център, при следните технически изисквания:
Поддържани операционни системи | Поддържани браузъри |
Windows 7, 8, 10 | Google Chrome 33 и нагоре |
Android 5 и нагоре | Microsoft Internet Explorer 11 |
MAC OS (OSX) | Microsoft Edge 12+ (Chromium) |
iOS 12 и нагоре | Apple Safari 8 и нагоре |
Имайте предвид, че за да бъде осъществена видео връзката, ще е необходимо да инсталирате приложението Cisco Jabber.