procredit bulgarian logo

Връзка с Контактен център

Контактен център

Връзка с Контактен център

Експертите от Контактния център са на линия, за да Ви съдействат от понеделник до петък между 8.30 и 18.30 ч. Услугата е достъпна на български и английски език.

При необходимост може да блокирате картата си по всяко време, използвайки Вашето Интернет банкиране или автоматичните услуги на Контактния център.

Контактният център на ПроКредит Банк:

  • предоставя информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
  • съдейства за работа с ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
  • блокира открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк.

Можете да ползвате Контактният център чрез обаждане на следните номера:

Телефонен номер Оператор Цена
0 700 170 70 Vivacom   На цената на един градски разговор
A1 По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom
Yettel По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom
Vivacom По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vicavom
1 700 170 70              A1         Тарифа A1 – A1
*7000 A1, Vivacom and Yettel По съответния тарифен план на абоната за разговори в мрежата на неговия оператор.

*7000 е валиден само за обаждания в България.

Достъпът до Контактния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70 или 2 813 5100, а за абонати на А1 с включен роуминг - +359 88 1 700 1 70 70.

Можете да осъществите видео разговор с нашите експерти от Контактният център, при следните технически изисквания:

Поддържани операционни системи Поддържани браузъри
Windows 7, 8, 10  Google Chrome 33 и нагоре
Android 5 и нагоре Microsoft Internet Explorer 11
MAC OS (OSX) Microsoft Edge 12+ (Chromium)
iOS 12 и нагоре Apple Safari 8 и нагоре

Имайте предвид, че за да бъде осъществена видео връзката, ще е необходимо да инсталирате приложението Cisco Jabber.