Стратегически се грижи ПроКредит Банк да бъде двигател на дигитализацията и положителната промяна в сектора, като продължава да се отличава със стабилност, предвидимост и индивидуален подход.
Споделя визията, че банките трябва да се научат да „стъпват в обувките на клиента“ и стратегически развива подход, който поставя потребителите в центъра на управленските решения. Убедена е, че иновацията в банковите услуги и опростяването на процесите скъсява дистанцията с хората, а най-добрите продукти и услуги се създават благодарение на обратната връзка от клиентите.
Като изпълнителен директор ръководи развитието на Банката в няколко ключови направления: Индивидуални клиенти, Маркетинг, Контактен център, Капиталови пазари и ликвидност.
Образованието ѝ съчетава престижни академични среди и практическа управленска подготовка. Камелия е завършила специалност Икономика в London School of Economics. По-късно допълва знанията си с Executive MBA от University of Sheffield, с фокус върху лидерство, управление на промяната и устойчиво развитие.
През 2017 г. преминава и през интензивната програма на ПроКредит Академията в Германия.
Подходът ѝ към лидерството е основан на доверие, яснота и личен пример.
Вярва в лидерството чрез лична ангажираност и умението да се поставят приоритети.
Профил в LinkedIn.