Очакваме твоя принос за:

  • Разширяването на клиентската база и развитието на взаимоотношения с компании и техните служители чрез предлагане на заплатни продукти
  • Идентифицирането, договарянето и управлението на партньорства за ритейл бизнес линията с цел генериране на нови потоци от клиенти
  • Разработването на стратегии за заплатен бизнес, използвайки вътрешни ресурси и откриване на нови възможности
  • Сътрудничеството с мениджъри на клонове, бизнес отдели и ръководители на екипи за координиране на усилията по привличане на клиенти
  • Определянето и проследяването на месечни цели за привличане на клиенти и заплатни продукти
  • Идентифицирането на потенциал за развитие на други канали за привличане на клиенти за банката

Отговаряш на нашите очаквания за:

  • Висше образовани
  • Отлично владеене на английски език (писмено и говоримо)
  • Силна ориентация към продажби с опит в B2B или придобиване на корпоративни клиенти
  • Опит в бизнес развитие и водене на преговори
  • Експертиза в управлението на партньорски и брокерски мрежи
  • Познания в областта на ритейл банкирането
  • Задължителен управленски опит 

    Ела в нашия екип и ще получиш:

    • Работа в динамична международна среда
    • Професионално развитие в мотивиран екип
    • Възможности за обучения
    • Опция за работа от вкъщи 2 дни седмично
    • Гъвкаво работно време (от 7:30–9:00 ч. до 16:30–18:00 ч.)
    • Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, сума за транспортни разходи, премии за летния и зимния сезон, преференциални условия за продукти и услуги в банката и преференциални такси за обучение в частно училище "Дени Дидро̀"
    Телефон:
    Кратък номер:
    За връзка от чужбина
    Виж повече