- Познаване и спазване на нормативни документи, свързани с дейността – Закон за платежните услуги и системи, Валутно законодателство; Наредба №28 на БНБ за уведомления и документи към доставчици на платежни услуги в чужбина или трети страни; Наредба №27 на БНБ за статистическа информация по платежния баланс; Наредба №31 на БНБ за сетълмент на държавни ценни книжа;
- Висше образование по счетоводство и контрол, финанси или икономика;
- Предишен опит на подобна позиция в банка или финансова институция (минимум 3 години);
- Компютърна грамотност и технически умения;
- Много добро владеене на MS Office;
- Английски език – ниво Upper-Intermediate;
- Отлични комуникационни и междуличностни умения; внимание към детайла; умения за приоритизиране и организация на работата.
Експерт Счетоводство (Капиталови пазари - бек офис)
Какво ще правиш:
-
Извършваш всички счетоводни операции, свързани с дейността на трезорния бек офис – анализира, класифицира, комбинира и осчетоводява икономическа информация от различни източници
-
Следиш и обработваш специфични международни плащания по искане или в полза на банката
-
Осчетоводяваш първични счетоводни документи за различни разходи
-
Извършваш сверка на ностро сметки и своевременно предоставя информация на заинтересованите страни
-
Извършваш ностро и лоро трансфери
-
Извършваш плащания и обработваш операции по кредитни линии на банката; операции, свързани с репо сделки и всички потвърждения и плащания; операции по покупко-продажба на облигации и съответните потвърждения и плащания
-
Ежедневно изпращаш отчети към банки, поддържащи лоро сметки с ПроКредит Банк
-
Обработваш одобрения за тегления на пари в брой от БНБ
-
Следиш и сверяваш ежедневно сметки, свързани с паричните потоци в банката
-
Подготвяш отчети и начисления на разходи във връзка с месечното приключване
-
Изготвяш различни вътрешни отчети за нуждите на банката, конкретни отдели, акционери или Управителния съвет
-
Участваш в работни срещи на счетоводния отдел за обсъждане на текущи проекти и задачи; предлагаш идеи за ефективното им изпълнение
-
Обработваш документацията в счетоводните регистри точно и навременно

Отговаряш на нашите очаквания за:

Ела в нашия екип и ще получиш:
- Работа в динамична международна среда;
- Професионално развитие в мотивиран екип;
- Възможности за обучение и утвърдени правила и процедури на работа;
- Гъвкаво работно време и опция за работа от вкъщи;
- Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, сума за транспорт, допълнителни средства за лятна ваканция и отоплителен сезон, преференциални условия за продукти и услуги в банката; преференциални такси за обучение в училище „Дени Дидро“ – частно училище на банката
