Какво ще правиш:

  • Извършваш всички счетоводни операции, свързани с дейността на трезорния бек офис – анализира, класифицира, комбинира и осчетоводява икономическа информация от различни източници
  • Следиш и обработваш специфични международни плащания по искане или в полза на банката
  • Осчетоводяваш първични счетоводни документи за различни разходи
  • Извършваш сверка на ностро сметки и своевременно предоставя информация на заинтересованите страни
  • Извършваш ностро и лоро трансфери
  • Извършваш плащания и обработваш операции по кредитни линии на банката; операции, свързани с репо сделки и всички потвърждения и плащания; операции по покупко-продажба на облигации и съответните потвърждения и плащания
  • Ежедневно изпращаш отчети към банки, поддържащи лоро сметки с ПроКредит Банк
  • Обработваш одобрения за тегления на пари в брой от БНБ
  • Следиш и сверяваш ежедневно сметки, свързани с паричните потоци в банката
  • Подготвяш отчети и начисления на разходи във връзка с месечното приключване
  • Изготвяш различни вътрешни отчети за нуждите на банката, конкретни отдели, акционери или Управителния съвет
  • Участваш в работни срещи на счетоводния отдел за обсъждане на текущи проекти и задачи; предлагаш идеи за ефективното им изпълнение
  • Обработваш документацията в счетоводните регистри точно и навременно

Отговаряш на нашите очаквания за:

  • Познаване и спазване на нормативни документи, свързани с дейността – Закон за платежните услуги и системи, Валутно законодателство; Наредба №28 на БНБ за уведомления и документи към доставчици на платежни услуги в чужбина или трети страни; Наредба №27 на БНБ за статистическа информация по платежния баланс; Наредба №31 на БНБ за сетълмент на държавни ценни книжа;
  • Висше образование по счетоводство и контрол, финанси или икономика;
  • Предишен опит на подобна позиция в банка или финансова институция (минимум 3 години);
  • Компютърна грамотност и технически умения;
  • Много добро владеене на MS Office;
  • Английски език – ниво Upper-Intermediate;
  • Отлични комуникационни и междуличностни умения; внимание към детайла; умения за приоритизиране и организация на работата.

Ела в нашия екип и ще получиш:

  • Работа в динамична международна среда;
  • Професионално развитие в мотивиран екип;
  • Възможности за обучение и утвърдени правила и процедури на работа;
  • Гъвкаво работно време и опция за работа от вкъщи;
  • Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, сума за транспорт, допълнителни средства за лятна ваканция и отоплителен сезон, преференциални условия за продукти и услуги в банката; преференциални такси за обучение в училище „Дени Дидро“ – частно училище на банката
Телефон:
Кратък номер:
За връзка от чужбина
Виж повече