Очакваме твоя принос за:

  • Участие в ежедневните дейности на отдела за IT Service Desk
  • Първо ниво на поддръжка за основните и помощните системи
  • Осигуряване на дистанционна и на място техническа поддръжка за служители на банката, които не са от IT отдела, с цел своевременно разрешаване на проблеми, свързани с хардуер, софтуер и системи
  • Анализ и разрешаване на IT свързани проблеми (софтуерни и хардуерни)
  • Извършване на проактивен мониторинг на IT инфраструктурата и системите
  • Организиране на възложени проекти с различни IT доставчици и партньори
  • Участие в различни IT проекти на ниво цяла банка, заедно с други членове на IT отдела

Отговаряш на нашите очаквания за:

  • Минимум 2 години професионален опит на подобна позиция
  • Изразен интерес към мрежи, операционни системи и IT сигурност
  • Работни познания за основни операции на съответния потребителски софтуер, хардуер и друго оборудване
  • Познаване на Microsoft Windows 10/11, MS Office пакет и общи системни настройки и конфигурации
  • Предишен опит с Jira/ServiceNow или подобни системи за тикетинг ще се счита за предимство
  • Отлични организационни и умения за управление на времето
  • Силни аналитични и умения за разрешаване на проблеми
  • Възможност за пътуване
  • Шофьорска книжка, категория "B"

Ела в нашия екип и ще получиш:

  • Работа в динамична международна среда;
  • Професионално развитие в мотивиран екип;
  • Гъвкаво работно време (от 7:30–9:00 ч. до 16:30–18:00 ч.);
  • Възможности за обучения;
  • Възможност за работа от вкъщи 2 дни седмично;
  • Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, транспортни разходи, допълнителни суми за летния и зимния сезон, преференциални условия за банкови продукти и услуги, преференциална такса за обучение в училище "Дени Дидрò".
Телефон:
Кратък номер:
За връзка от чужбина
Виж повече