- Минимум 2 години професионален опит на подобна позиция
- Изразен интерес към мрежи, операционни системи и IT сигурност
- Работни познания за основни операции на съответния потребителски софтуер, хардуер и друго оборудване
- Познаване на Microsoft Windows 10/11, MS Office пакет и общи системни настройки и конфигурации
- Предишен опит с Jira/ServiceNow или подобни системи за тикетинг ще се счита за предимство
- Отлични организационни и умения за управление на времето
- Силни аналитични и умения за разрешаване на проблеми
- Възможност за пътуване
- Шофьорска книжка, категория "B"
Експерт Сървис деск
Очакваме твоя принос за:
-
Участие в ежедневните дейности на отдела за IT Service Desk
-
Първо ниво на поддръжка за основните и помощните системи
-
Осигуряване на дистанционна и на място техническа поддръжка за служители на банката, които не са от IT отдела, с цел своевременно разрешаване на проблеми, свързани с хардуер, софтуер и системи
-
Анализ и разрешаване на IT свързани проблеми (софтуерни и хардуерни)
-
Извършване на проактивен мониторинг на IT инфраструктурата и системите
-
Организиране на възложени проекти с различни IT доставчици и партньори
-
Участие в различни IT проекти на ниво цяла банка, заедно с други членове на IT отдела

Отговаряш на нашите очаквания за:

Ела в нашия екип и ще получиш:
- Работа в динамична международна среда;
- Професионално развитие в мотивиран екип;
- Гъвкаво работно време (от 7:30–9:00 ч. до 16:30–18:00 ч.);
- Възможности за обучения;
- Възможност за работа от вкъщи 2 дни седмично;
- Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, транспортни разходи, допълнителни суми за летния и зимния сезон, преференциални условия за банкови продукти и услуги, преференциална такса за обучение в училище "Дени Дидрò".
