Очакваме твоя принос за:

  • Администриране и поддържане на CRM платформата, както и развитие на интеграцията ѝ с други дигитални комуникационни канали – уебсайт, социални мрежи и др.
  • Осигуряване на висококачествено въвеждане, поддръжка и актуализация на клиентски данни
  • Създаване и оптимизиране на клиентски сегменти, маркетинг кампании и аналитични отчети
  • Наблюдение на клиентското изживяване и кампаниите за кръстосани продажби с цел идентифициране и предлагане на подобрения
  • Разработване и изпълнение на персонализирани кампании чрез имейл, Viber, push известия и други дигитални канали
  • Анализ и препоръки за подобрения на CRM KPI показатели като отваряемост на имейли, CTR, Net Promoter Score (NPS) и др.
  • Проследяване и интерпретация на данни за клиентски предпочитания и реакции към кампании
  • Подобряване на комуникацията и клиентската ангажираност чрез персонализация и релевантно съдържание
  • Осигуряване на съответствие с изискванията на GDPR и други приложими регулации

Отговаряш на нашите очаквания за:

  • Висше образование в областта на финансите, банковото дело или сходна специалност;
  • Добро владеене на английски език;
  • Добри организационни умения и способност за работа в екип;
  • Отговорност към ежедневните задачи и внимание към детайла;
  • Добро разбиране на банковите технологии и нормативната уредба;
  • Желание за учене и развитие.

Ела в нашия екип и ще получиш:

  • Работа в динамична международна среда;
  • Професионално развитие в мотивиран екип;
  • Гъвкаво работно време (от 7:30–9:00 ч. до 16:30–18:00 ч.);
  • Възможности за обучения;
  • Възможност за работа от вкъщи 2 дни седмично;
  • Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, транспортни разходи, допълнителни суми за летния и зимния сезон, преференциални условия за банкови продукти и услуги, преференциална такса за обучение в училище "Дени Дидрò".
Телефон:
Кратък номер:
За връзка от чужбина
Виж повече