- Висше образование в областта на финансите, банковото дело или сходна специалност;
- Добро владеене на английски език;
- Добри организационни умения и способност за работа в екип;
- Отговорност към ежедневните задачи и внимание към детайла;
- Добро разбиране на банковите технологии и нормативната уредба;
- Желание за учене и развитие.
CRM специалист
Очакваме твоя принос за:
-
Администриране и поддържане на CRM платформата, както и развитие на интеграцията ѝ с други дигитални комуникационни канали – уебсайт, социални мрежи и др.
-
Осигуряване на висококачествено въвеждане, поддръжка и актуализация на клиентски данни
-
Създаване и оптимизиране на клиентски сегменти, маркетинг кампании и аналитични отчети
-
Наблюдение на клиентското изживяване и кампаниите за кръстосани продажби с цел идентифициране и предлагане на подобрения
-
Разработване и изпълнение на персонализирани кампании чрез имейл, Viber, push известия и други дигитални канали
-
Анализ и препоръки за подобрения на CRM KPI показатели като отваряемост на имейли, CTR, Net Promoter Score (NPS) и др.
-
Проследяване и интерпретация на данни за клиентски предпочитания и реакции към кампании
-
Подобряване на комуникацията и клиентската ангажираност чрез персонализация и релевантно съдържание
-
Осигуряване на съответствие с изискванията на GDPR и други приложими регулации

Отговаряш на нашите очаквания за:

Ела в нашия екип и ще получиш:
- Работа в динамична международна среда;
- Професионално развитие в мотивиран екип;
- Гъвкаво работно време (от 7:30–9:00 ч. до 16:30–18:00 ч.);
- Възможности за обучения;
- Възможност за работа от вкъщи 2 дни седмично;
- Социални придобивки: 25 дни платен годишен отпуск, допълнително здравно осигуряване, карта Multisport, транспортни разходи, допълнителни суми за летния и зимния сезон, преференциални условия за банкови продукти и услуги, преференциална такса за обучение в училище "Дени Дидрò".
