Телефонно банкиране

С Телефонно банкиране на ПроКредит Банк имате достъп до сметките си в банката посредством напълно автоматични услуги 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Системата за Телефонно банкиране гарантира сигурността на банковата информация – достъпът до нея е възможен само след въвеждане на Вашето ЕГН (за физически лица) и ЕИК (за юридически лица) и парола, която е известна само на Вас. Можете да промените получената парола с желана от Вас комбинация от цифри.
За да се свържете с Експертите Телефонно банкиране или да получите детайлна информация относно интересуващите Ви въпроси, очакваме Вашите обаждания:

  • от понеделник до петък от 8.00 ч. до 21.00 ч.
  • събота и неделя от 9.00 ч. до 17.00 ч.

Услугата се предлага на български и английски език.

Телефонното банкиране на ПроКредит Банк предлага на всички обадили се клиенти:

  • информация за всички услуги на ПроКредит Банк;
  • информация за актуалните валутни курсове на банката;
  • блокиране на открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк;
  • подаване на Заявка за теглене на суми в брой;
  • подаване на Искане за фирмен или земеделски кредит;
  • информация за регистрация и работа в ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк.


Телефонното банкиране на ПроКредит Банк предлага на регистрираните за услугата клиенти:

  • справочна информация за салдо и движение по сметка;
  • различни молби, свързани с услугите, които клиентът използва в банката.

 

Можете да ползвате Телефонното банкиране чрез обаждане на следните номера:

Телефонен номер Оператор Цена
 0 700 170 70  Vivacom На цената на 1 градски разговор
 M-tel По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Globul По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Vivacom По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 1 700 170 70  M-tel Тарифа M-tel – M-tel

 

Достъпът до Телефонния център от чужбина се осъществява чрез набиране на международния код на България + 359 и след това 700 1 70 70, а за абонати на М-тел с включен роуминг - +359 88 1 700 1 70 70. 

  • Посетeте удобен за Вас клон на ПроКредит Банк и попълнете Искане за регистрация като посочите сметките, до които желаете да имате достъп и/или лицата, които ще оперират през Телефонно банкиране. 
  • При регистрация ще получите плик с парола за достъп до системата на Телефонно банкиране. До системата ще достъпвате с ЕГН (за физически лица) или ЕИК (за юридически лица) и Вашата парола.

 

Регистрацията Ви за услугата е вече активна. Можете да се обадите на телефонен номер 0700 1 70 70 (за фиксирани абонати на цената на един градски разговор) или 1 700 1 70 70 (за абонати на М-Тел според тарифния им план) и да влезете с Вашата регистрация.

Ако желаете да промените паролата си, необходимо е от Вашата регистрация да изберете меню „Промяна на парола” и да следвате стъпките от системата.

Услугата Телефонно банкиране на ПроКредит Банк е без такса за регистрация и месечно обслужване.

  1. Как мога да си направя регистрация за Телефонно банкиране?
  2. Какви са таксите за регистрация и месечно обслужване за Телефонно банкиране?
  3. Как мога да получа информация за състоянието по сметката си?
  4. Каква е цената на едно обаждане към Телефонно банкиране?
  5. Има ли определени технически изисквания към телефонния апарат, от който се обаждам, за да мога да използвам Телефонното банкиране?
  6. Как мога да премина в режим на тонално набиране?
  7. Как мога да се свържа с Телефонно банкиране от чужбина?
  8. Какво да направя, ако забравя паролата за Телефонно банкиране?
  9. Какво да направя, ако си забравя потребителския номер за Телефонно банкиране?
  10. Какво да направя, ако въведа 3 пъти неправилна парола и/или потребителски номер и блокирам достъпа си до системата на Телефонно банкиране?
  11. Каква е сигурността при използване на услугата Телефонно банкиране?
  12. Какви операции мога да извършвам чрез Телефонно банкиране?
Как мога да си направя регистрация за Телефонно банкиране?

Необходимо е да посетите удобен за Вас клон на ПроКредит Банк и да попълните искане за регистрация. Ще получите потребителски номер и плик с парола за достъп до системата на Телефонно банкиране.

Какви са таксите за регистрация и месечно обслужване за Телефонно банкиране?

Услугата Телефонно банкиране на ПроКредит Банк е без такса за регистрация и месечно обслужване.

Как мога да получа информация за състоянието по сметката си?

За да получите информация за салдо и движение по сметка по телефона е необходимо да имате регистрация за услугата Телефонно банкиране. 

  • обадете се на номер 0 700 170 70 или 1 700 170 70.
  • изберете меню "1" Телефонно банкиране; 
  • въведете Вашите потребителски номер и парола; 
  • ако желаете да получите автоматична информация за салдо и движение по сметка (до 10 транзакции), изберете меню "1"  Информация по сметка. 
  • ако желаете да получите информация за сметка от Експерт Телефонно банкиране, изберете меню "5" Връзка с оператор.
Каква е цената на едно обаждане към Телефонно банкиране?

 

Телефонен номер Оператор Цена
 0 700 170 70  Vivacom На цената на 1 градски разговор
 M-tel По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Globul По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 Vivacom По съответния тарифен план на абоната към фиксирани абонати на Vivacom
 1 700 170 70  M-tel Тарифа M-tel – M-tel
Има ли определени технически изисквания към телефонния апарат, от който се обаждам, за да мога да използвам Телефонното банкиране?

За да използвате услугите на Телефонно банкиране, е необходимо Вашият телефонен апарат да бъде в режим на тонално набиране.

Как мога да премина в режим на тонално набиране?

Преминаването от пулсово към тонално набиране се осъществява по един от следните начини:

  • с копче/плъзгач, което е от лявата или от дясната страна на самия телефонен апарат (в едната посока е „Puls", в другата „Tone"; поставя се ръчно на позиция „Tone");
  • с бутон „звезда", който е върху клавиатурата на телефонния апарат (преди набирането на клавишите от клавиатурата се натиска този бутон);
  • чрез специално програмиране на апарата.
Как мога да се свържа с Телефонно банкиране от чужбина?

Достъпът от чужбина до номер 0700 170 70 на Виваком се осъществява чрез избиране на номер +359 700 170 70.

За абонати на M-tel достъпът от чужбина се осъществява чрез избиране на номер + 359 88 1 700 170 70.

Можете също така да използвате услугата Click-to-call.

Какво да направя, ако забравя паролата за Телефонно банкиране?

Необходимо е да посетите удобен за Вас клон на ПроКредит Банк. Ще получите нов плик с парола и нов потребителски номер за Телефонно банкиране.

Какво да направя, ако си забравя потребителския номер за Телефонно банкиране?

Необходимо е да посетите удобен за Вас клон на ПроКредит Банк. Служител на Банката ще Ви съобщи потребителския номер.

Какво да направя, ако въведа 3 пъти неправилна парола и/или потребителски номер и блокирам достъпа си до системата на Телефонно банкиране?

Необходимо е да посетите удобен за Вас клон на ПроКредит Банк. Ще получите нов плик с парола и нов потребителски номер за Телефонно банкиране?

Каква е сигурността при използване на услугата Телефонно банкиране?
  • Влизането в системата на Телефонно банкиране е възможно само след коректно въвеждане на потребителски номер и парола за Телефонно банкиране.
  • Паролата за Телефонно банкиране е в кодиран вид, не се вижда от служителите на банката и се предоставя в защитен непрозрачен плик.
  • При трикратно въвеждане на неправилна парола и/или потребителски номер, достъпът до системата на Телефонно банкиране се блокира.
  • Можете да нареждате плащания по телефона, само ако изрично сте заявили, че ще извършвате това и сте посочили сметките, от които ще извършвате плащания. Наредено по телефона плащане се изпълнява, само ако бъде потвърдено коректно с парола.
Какви операции мога да извършвам чрез Телефонно банкиране?
  • да получите справочна информация за салдо и движение по сметка*;
  • да откривате разплащателни, депозитни и спестовни сметки (само за клиенти физически лица)*;
  • да направите регистрация за битови и/или фиксирани плащания*;
  • да получите информация за всички продукти и услуги на ПроКредит Банк;
  • да проверите IBAN номера на Вашата сметка; 
  • да получите информация за актуалните валутни курсове на банката; 
  • да блокирате Ваша открадната или изгубена дебитна или кредитна карта, издадена от ПроКредит Банк;
  • да подадете Заявка за теглене на суми в брой;
  • да подадете Искане за фирмен или земеделски кредит;
  • да  получите информация за регистрация и работа в ProB@nking - системата за Интернет банкиране на ПроКредит Банк;
  • да получите консултация при технически проблеми с Интернет банкиране, забравена парола или проблем при използването на ТАН кодовете; 

*Извършването на тези операции изисква регистрация за Телефонно банкиране