procredit bulgarian logo

Съчетание от дигитално банкиране с лично консултиране

Съчетание от дигитално банкиране с лично консултиране

Съчетание от дигитално банкиране с лично консултиране

Дигитализацията позволява гъвкавост и свобода при управлението на финансите ни. Без значение коя част от денонощието е, дали е уикенд или празник и колко дълга е опашката в клона, ние имаме неограничен достъп до средствата ни. Научаваме се на финансова дисциплина и правим осъзнати избори с наличието на цялата информация и възможности пред нас, събрани в мобилното банкиране в телефона ни. Съчетаването на това изключително удобство с личното отношение и експертизата на банковите служители е съвременният начин на банкиране, който всички ние преоткриваме днес. Заявяването на нова сметка се случва изцяло онлайн, но понякога изисква консултация относно избора на най-подходящите условия. Тегленето на кредит е важен момент, който трябва да бъде добре обмислен и преценен в дългосрочен план. Възможността за получаване на кредитна карта също е процес, в който имаме нужда от информиран съвет.

 

Това са част от услугите, които клиентите ще получават в Зоната за индивидуални клиенти на ПроКредит Банк - дефиниране на нуждите им и намиране на подходящите финансови решения за тях. Там ще могат да споделят идеите си и да постигнат плановете си с помощта на своя финансов съветник в лицето на експертите.

 

Добре познавате 24/7 зоните за самообслужване на ПроКредит Банк. Сега е време да ви ги представим отново, защото Банката реализира пълно обновяване на зоната в столичния квартал „Белите брези. От това лято тя вече предлага индивидуалното консултиране от банковите експерти, в отговор на настоящите и бъдещите нужди на клиентите.

 

ПроКредит Банк първа въведе 24/7 зоните, които предлагат пълно дигиталното самообслужване  – от теглене и внасяне на пари до извършване на електронни плащания и връзка с Контактния център. Банката ежедневно обръща внимание върху желанията на клиента и следва необходимостта от подобряване на услугите и процесите. Стреми се да предоставя улеснени и прагматични банкови решения, които да подкрепят финансовия свят на потребителите. Реновирането на зоната в „Белите брези“ поставя началото на една трансформация, фокусирана изцяло върху клиента и неговото преживяване.

 

„Усилията ни винаги са били съсредоточени върху създаването на добавена стойност към дигиталното банкиране за клиентите ни“, споделя Светлозара Сиракова-Матеева, Ръководител Бизнес отдел – Физически лица в ПроКредит Банк. „Предлагаме идеалния микс от дигитални услуги, поднесени чрез професионализма на нашите служители. Защото именно комбинацията от дигитални решения и личен контакт създава нивото на финансово обслужване, което клиентите очакват. Нашата задача е да го осигурим по достъпен и удобен начин, да сме подкрепа в тяхното ежедневие, спестявайки време за важните за тях неща.“

 

Офисът за лична консултация е отворен всеки делничен ден от 09:00 ч. до 17:00 ч., както за текущи, така и за нови клиенти. Услуга, която няма да се предлага, е операции с пари на каса, тъй като за тази цел са разположени банкоматите в 24/7 зоната за самообслужване.

 

Обновената зона в „Белите брези“ поставя началото на голям процес на модернизиране, който включва както най-големия офис на столичния булевард „Тодор Александров“, така и тези в Пловдив, Варна, Русе и Бургас.

 

1
2
3
1
2
3