В зоните за самообслужване на ПроКредит Банк Вие имате защитен достъп до системата за интернет банкиране ProB@nking и директна връзка с Контактния център на банката. Можете да използвате терминала за интернет банкиране, за да извършвате разплащания в реално време.
*Тази услугa изисква регистрация за Интернет банкиране.
Стъпки за работа
Адресите на зоните за самообслужване можете да намерите тук.
1. Как да се регистрирам за услугата Интернет банкиране?
Посетете удобен за Вас клон и заявявате Вашето желание за това чрез "Заявка за регистрация" за услугата Интернет банкиране. Всеки клиент, притежаващ сметка в ПроКредит Банк България, може да се регистрира за услугата безплатно.
2. Как да постъпя ако забравя потребителското си име или паролата?
Ако сте забравили потребителското си име и/или парола, Ви приканваме да посетите най-близкия клон на банката. След като се идентифицирате с лична карта, ще получите потребителското си име и служебна парола.
Можете също да позвъните на телефон 0 700 1 70 70 или 1 700 1 70 70 (за абонати на М-Тел) и след като потвърдите Вашето потребителско име и предоставите валиден e-mail адрес, ще получите служебна парола.
3. Трябва ли след работа с Терминала да прекъсна сесията преди напускане на Зоната за самообслужване?
Всеки клиент, използващ терминала е необходимо да спазва всички изисквания за сигурност, съпътстващи употребата му. В тази връзка Ви съветваме винаги след приключване на работа с ProB@nking да излизате от портала с натискане на бутон Изход.
4. Какви операции мога да извършвам чрез Интернет банкирането?
За повече информация, моля, посетете подсекция Интернет банкиране на нашия сайт.