Click-to-Call е онлайн услуга на ПроКредит Банк, с която можете да се свържете с екипа на Телефонното или Интернет банкирането директно от страницата на банката или ProB@nking. Разговорите чрез услугата са безплатни. Свързването става бързо и лесно, по всяко време и от удобно за Вас място. Достатъчно е да имате достъп до интернет. Click-to-Call предоставя информативно обслужване и не предлага извършването на банкови операции.

Минимални изисквания
Можете да се обадите  през интернет страницата като използвате следните браузери: Internet Explorer, Mozilla, Opera. Необходимо е да имате звукова карта на Вашия компютър, слушалки и микрофон. Необходимият софтуер се инсталира автоматично и от Вас се изисква само да потвърдите инсталацията.

Безплатно
Разговорите чрез услугата Click-to-Call се осъществяват през интернет и са безплатни!

Сигурност
Click-to-Call е услуга, с която се предоставя информативно обслужване и не предлага извършването на банкови операции. За да гарантира сигурността на своите клиенти, ПроКредит Банк записва всички разговори.

Как да използваме Click-to-Call

За да ползвате тази услуга, трябва да имате инсталиран Java Runtime Environment. Можете да изтеглите от тук.

Непосредствено след кликването на линка Click-to-Call в зависимост от Вашия браузър може да получите следните съобщения:

Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer

 

Прозорец 1 - представлява уеб-интерфейсът на Click-to-Call 

 

Прозорец 2 - потвърждения за използването на Java applet за осъществяване на разговора. Ако желаете да потвърждавате зареждането на този applet при всяко обаждане, натиснете „Run". Ако не желаете да потвърждавате повторно използването на Java за тази страница, маркирате полето „Always trust content from this publisher" и натиснете „Run".
Независимо от избора, Прозорец 1 трябва да Ви дава възможност да натиснете Call и да осъществите разговор.